Twitterdames #benstedentocht
Toch wel een avontuur #benstedentocht. Ik heb voor het eerst Twitter gevolgd. Trending Topic vriend Ben van der Burg reed de Elfstedentocht. Het was af en toe lastig te volgen zo via Twitter, ook al omdat de camera van Ben niet meer werkte en het beeld toch al lang op zwart was, omdat het donker was op weg naar Dokkum. Maar er was afleiding genoeg via de rondborstige spamhoeren.
Maar dan de dames die Ben volgden. Leuker dan de heren. Zo was er ene Kleun wiens hoofd op zijn avatar voortdurend heen en weer ging. Gek werd je ervan. Ik had hem graag met de vliegenmepper van mijn scherm geslagen. De twitterdames waren leuker. Ik heb natuurlijk hun cv's gecheckt. Allemaal 'nieuwsgierig, intuïtief en creatief'. "Ik zie mogelijkheden in jouw moeilijkheden" schrijft er een in haar profiel. Tijd voor cup-a-soup denk je dan.
Ze heten Nathalie en noemen zich Nathalief. Je krijgt de indruk dat ze allemaal nog wel een 'kid' van Ben willen, ook al zijn ze trotse moeders van twee fijne dochters die dit weekend vast bij pappa zijn, zodat mama de hele avond kan werken aan haar imago: Twitter.
Een avondje vrij hebben ze niet. Ze zijn altijd maar met social media en marketing bezig. Ben is hun held want hij is ook van de sociale media's. De dames begrepen maar niet dat de NOS niet met een ploeg op de Bonkevaart stond om hun held op te vangen. Gelukkig waren er ook af en toe twitteraars die het relativeerden, die wel wisten dat de toppers Ben een hele ronde gelapt zouden hebben. Maar Ben was volstrekt ongetraind. #respect!
'Mooie marketingactie,' wisten de dames. 'Ondernemen 3.0' was het, schreven ze. Toen een van de dames twitterde 'geweldige conversation value' haakt ik echt af. Zoveel 3.0 kon ik niet verdragen.
Maar dan de dames die Ben volgden. Leuker dan de heren. Zo was er ene Kleun wiens hoofd op zijn avatar voortdurend heen en weer ging. Gek werd je ervan. Ik had hem graag met de vliegenmepper van mijn scherm geslagen. De twitterdames waren leuker. Ik heb natuurlijk hun cv's gecheckt. Allemaal 'nieuwsgierig, intuïtief en creatief'. "Ik zie mogelijkheden in jouw moeilijkheden" schrijft er een in haar profiel. Tijd voor cup-a-soup denk je dan.
Ze heten Nathalie en noemen zich Nathalief. Je krijgt de indruk dat ze allemaal nog wel een 'kid' van Ben willen, ook al zijn ze trotse moeders van twee fijne dochters die dit weekend vast bij pappa zijn, zodat mama de hele avond kan werken aan haar imago: Twitter.
Een avondje vrij hebben ze niet. Ze zijn altijd maar met social media en marketing bezig. Ben is hun held want hij is ook van de sociale media's. De dames begrepen maar niet dat de NOS niet met een ploeg op de Bonkevaart stond om hun held op te vangen. Gelukkig waren er ook af en toe twitteraars die het relativeerden, die wel wisten dat de toppers Ben een hele ronde gelapt zouden hebben. Maar Ben was volstrekt ongetraind. #respect!
'Mooie marketingactie,' wisten de dames. 'Ondernemen 3.0' was het, schreven ze. Toen een van de dames twitterde 'geweldige conversation value' haakt ik echt af. Zoveel 3.0 kon ik niet verdragen.
<< Homepage