dinsdag 21 augustus 2012

Kieswijzer: wij zijn ons hart

Siemen, wij vervelen ons. Dus jij moet wat verzinnen. Hebben jullie de kieswijzer al geprobeerd? Ik wel. Daarom!

Ik kwam uit bij mensen met spirit. Ik had nog nooit van die partij gehoord. En toen ik beter keek stond er mens en spirit. Dat was jammer, want bij nader inzien leek het me zo'n pseudo-fascistische partij die heksensoep in het ziekenfonds wil verzekeren.

Ze gaan het hart naar de politiek brengen. WTF? Wat zouden ze daarmee bedoelen? Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Je hebt ook mensen die zeggen dat echte wijsheid in het hart zit. Dus! Hoe komen deze malloten langs de Kiesraad. Zou de Kiesraad niet moeten vragen: en wat betekent dat dan?

Nou euh, dat je politiek met gevoel moet bedrijven
Doen andere politici dat dan niet?
Nee, die gebruiken hun hersens.

Waarom kom ik nou weer uit bij zo'n idioot gezelschap? Vorig jaar nog kwam je altijd uit bij D'66 als je op elke vraag 'geen mening' antwoordde. Dat heb ik ook geprobeerd natuurlijk, maar daar trappen ze niet meer in.