maandag 28 mei 2018

Flirtfinder

ik heb een 12,50 stukgeslagen op een flirtfindersite. Dat is genoeg om te ontdekken hoe het werkt. Je maakt een profiel aan en vervolgens komen veel meisjes en vrouwen bij je kijken.

Zij hebben ook een profiel. Bijvoorbeeld ‘ik ben net begonnen met fotograferen en ik heb laatst een vriendin bloot gefotografeerd. Of ‘ik hou van gluren, mag ik eens bij jou thuis komen gluren naar je, en wie weet wat meer. ‘

Die profielen, dat wordt snel duidelijk passen niet bij de persoon met wie je in gesprek gaat. De gluurder vroeg bijvoorbeeld ‘heb je nog iets leuks gedaan vandaag?’ Dat is wel de hogeschool van het flirten.

Kortom de profielen worden aangemaakt op het hoofdkantoor en vervolgens mogen studenten en Huisvrouwen in Almere Buiten jouw aan de praat houden. Die huisvrouwen zijn uitgehuwelijkt aan een trucker, dus die weten niks van flirten laat staan van de dt. Hun taak is je aan de praat houden, want elke zin kost een euro. En dus stellen ze allerlei onnozele vragen en hebben nog nooit gegluurd. En zo rollen de euro’s binnen bij de eigenaar van de site.