zondag 22 november 2020

Ongehoord Nederland

 Dat moet een nieuwe omroep worden hoewel ze nog ver verwijderd zijn van 50 duizend leden. Maar wat willen ze? Ze willen de mening verkondigen die je normaal niet hoort. En wat is die mening dan? Dat weten ze niet want we horen dat nooit. Okay, en hoe weet ik dan dat ík dat wil horen? Misschien horen we het niet omdat het totaal oninteressant is wat ze zeggen. Moeten we echt iedereen horen? Hou me vast, wat je op verjaardagen hoort hoef ik niet op tv. Ja maar het zijn journalisten die we gaan horen. Okay en waarom horen we die journalisten dan nu niet. Verstaan ze hun vak niet? Zijn ze ontslagen? Vertellen ze onzin? Zijn ze narcistisch? Moet iedereen ze horen? Waarom zou ik journalisten willen horen die niet aan de bak komen? Ik wil ook geen brood van iemand die niet bakken kan. Nee toch.