maandag 17 oktober 2022

Celebrate the unseen

 De Pride beweging is een ongericht projectiel geworden. Ik begrijp niet dat gemeentes toestemming geven voor zulke expliciete en lelijke foto’s buiten. Het was natuurlijk altijd al een ongericht projectiel. De botenparade waar mensen naartoe gaan om homo’s uit te lachen die zichzelf volkomen belachelijk maken. LHTb’ers die zelf denken dat ze bijdragen aan begrip door in leren broekjes hun homoseksualiteit te uiten. Ik vind de Hitlerjugend geiler. Te treurig voor woorden. En nu dit in de openbare ruimte of welke ruime dan ook. Denk je nou echt dat je meer acceptatie krijgt door je lul op het gemeenteplein te laten zien. Die raadsleden denken ook lekker woke te zijn door het naar hun stad te halen. Bizar. Ik kan me herinneren dat langs de A4 ooit een groot billboard hing van een naakte vrouw met haar kont naar achteren. Liet zij haar heteroseksualiteit zien?! Nee men vond het vrouwonvriendelijk en terecht. Ik zie het verschil niet. Het is allemaal too much.