maandag 22 juni 2026

FvD deugt ook niet

​Op het niet-politieke niveau deugt FvD natuurlijk ook niet. Statenlid Martin Bohrman sorry Bos ging in twee jaar tijd 117 keer uit eten op kosten van de hardwerkende Nederlander. En dan hebben we het over gerechten die deze hardwerkende Nederland misschien zelf nog nooit gegeten heeft: kaviaar, oesters, kreeft. 

Hij is Statenlid in Zeeland voor Forum. Elk overleg dat hij voerde was aan tafel en bovendien kwam hij nooit op vergaderingen van de staten. 

Nu weet ik wel dat FvD trots is op zijn boeven. Dus het zal De Vos aan haar reet roesten. 

Waarvan acte