Ingeluisd door Faktor
de website van maaltijdbezorger Faktor is geen informatieve website zoals je gewend bent. Het is een bestelmodule. Vanaf het eerste moment moet je kiezen en doorgaan. Ten slotte krijg je 14 maaltijden door je strot geduwd.
Normaal gesproken vertelt een homepage waar je bent en hoe het allemaal werkt. Bij Faktor moet je meteen kiezen of je bv eiwitrijk of keto wilt eten. Ik heb geen idee wat keto is en dat wordt ook niet toegelicht. De optie vegetarisch is er niet op de startpagina.
Je kunt alleen maar kiezen en doorgaan. En zonder bestelknop heb je ineens besteld voor 90 euro. Dat is misleidend. Je hebt helemaal niet in de gaten dat je als het ware bij de kassa staat en je bestelling doet.
Ik krijg nu 14 maaltijden, de meeste met vlees en dat eet ik niet. En dat eten gaat de vuilnisbak in.
Ik denk ik zeg het op tijd op. Maar de zaak is dicht op vrijdag en zaterdag. Gesloten op doordeweekse dagen en dat terwijl de maaltijden op zaterdag bezorgd worden.
Faktor is kut

<< Homepage