zaterdag 13 juni 2015

Ik ben geboren in een verkeerd lichaam

Het hoge woord moet er maar eens uit: net als Rachel Dolezal, de blanke negerin, ben ik in een verkeerd lichaam geboren. Ik zit in het lichaam van een man van 1 meter 73. In het echt ben ik 1 meter 90. Nu kijken veel mensen op mij neer omdat ze niet willen zien dat ik niet 1.73 ben maar 1.90. Ze kijken gewoon over me heen, de rotzakken. Ze accepteren het gewoon niet. Ook de overheid wil er niet aan. Ik vind dat in mijn paspoort 1.90 behoort te staan. Je kunt gemakkelijker van geslacht veranderen dan van lengte. Als ik bij de burgerlijke stand zeg dat ik 1.90 ben gaan ze lachen. Denk je dat ze een transman uitlachen? Nee toch. Bij Facebook mag je zowel man als vrouw zijn. Hier, kijk! Bettine Vriesekoop heeft zijn/haar profielfoto gewijzigd. Dat zeg ik.