woensdag 30 oktober 2019

Georkestreerde aanval op Van Liempt?

De Volkskrant gaat dieper in op wat je zeker de affaire van Liempt mag noemen. In het artikel kun je het allemaal lezen.
Wat me vooral opvalt is dat Van Liempt denkt dat er een georkestreerde aanval op hem wordt uitgevoerd. Dat werp ik verre van mij. Ik ken Bart Droog via internet. Met hem kun je geen complot smeden, hij zegt niets over deze zaak.
Alle anderen die in dit ‘complot’ zouden zitten ken ik niet, laat staan dat ik contact met ze heb. Frits Barend heeft mij uiteraard benaderd omdat ik geschreven heb over de diefstal door Van Liempt. Ik heb hem nooit ontmoet en verder geen contact gehad met anderen laat staan dat ik wist wat Van Liempt bij elkaar gejat heeft. Dat is op zichzelf onthutsend. Maar ik ben op geen enkele wijze betrokken in een georkestreerde aanval. De aanvallen op Van Liempt komen stuk voor stuk uit de koker van de gedupeerden. Die nu inzien dat zij lang niet de enigen zijn die bestolen zijn door AvL.

Er is geen georkestreerde aanval. Er is wel grootschalig plagiaat en wie wind zaait zal storm oogsten.